Post by midiskardbuhaf on Mar 4, 2022 16:32:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Alpha Guns 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Alpha Guns 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisäävät helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Alpha Guns 2 2022 version ▞▞▞
Se on häviäjäpeli minulle
Erittäin tylsä peli
Ilmainen tuli tänään päivitys adhan install panna
Alpha Guns 2 Action wrl
Vaikea hallita, mutta se on ok
Tämä on hyvä peli, mutta yksi ongelma on, että emme voi ostaa toisen mallin aseita
Ole hyvä ja pieni laite tukee tukea 512 mb ram matkapuhelimia kiitos
Hyvä pelin paras grafiikka, mutta tasojen lataamiseen tarvitaan Internet-yhteys
Voisi olla parempi asevalikoima eikä niin kallis
Alpha Guns 2 Action wrl
koska kommenttini on deletebi antaa sille 1 tähden Perhetietokone - contra oli paljon parempi, voit ampua ylös ja alas ja eteenpäin ylös tai taaksepäin, kukaan, joka lukee tämän, älä osta tätä peliä, se on pankkiautomaatti,
Liikaa väkivaltaa
Pelit paras, mutta vaikea taso
Kiitos, että loit tämän pelin. Etsin 2d-tasopelejä ja löysin tämän pelin Tämä peli on paras 2d-toimintapeli👍😃😊
Nähty CNN gg
Tämä on upea peli, mutta tämä taso oli erittäin vaikea
Tämä peli on hyvä, mutta ongelmana on, että sinun on ladattava jokainen taso ja tasot, kun olet suorittanut ensimmäisen tason, sinun on ladattava toinen taso pelataksesi. tämä on vaativaa. Olen pahoillani, että annoin 2 🌟 kun korjaan tämän, muutan arvosteluani.
Erittäin mukava peli
Tämä on erittäin hyvä peli, pidän siitä erittäin paljon ja kun päivität moninpelitaitoja
Pidän siitä todella paljon, sinun pitäisi myös pelata.
Tämä peli on hyvä & hyvää työtä olen iloinen
Hyvä mutta ei parempi
Ensinnäkin se ei ole nautinnollinen peli ja pääasia, että joskus se tarvitsee verkkoyhteyden
Jatka peliä ja sulje se, miten tämä on? omani on niin siisti, korjaa se hätätilanteessa, rakasta peliä veli.
Rakastan peliäsi, mutta voitko lisätä zombi- tai alien-tilan? kuten alien-selviytymistehtävät? Se olisi niin siistiä!
Ase ei korjattu tai päivitetty, joka on jo....Kaatopeli
Ääni ja grafiikka ovat fantastisia. Minulla ei ole sanaa kuvailla tätä peliä
Alpha Guns 2 Aksiyon rtge
Rakastan tätä peliä.Supermahtava grafiikka..Aloitin juuri pelata nyt, mikä on syy miksi annan sille 4 tähteä, mutta joko...Rakastan sitä.
Mukava mutta ei parempi
Mars: Mars Aksi smrq
Se on hyvä peli, mutta joitakin haittapuolia..... Pidän pelistä paljon .Se on aseiden toimintapeli. En voi
Loistava peli rakastan peliä . Suosittelen sitä kaikille pelistä , jotka pitävät paljon toiminnasta . Siisti peli.
Miksi et antanut mahdollisuutta päivittää aseita? & Ylimääräistä terveyspakkausta ei ole saatavilla; Jos pelaaja kuoli, meidän on katsottava mainos. Päivitä vaihtoehdoilla, kuten aseiden päivitys, terveysapu tai pelaaja Avatar -ostovaihtoehto parantaaksesi taistelutaitoja.
Tämä ei ole offline-peli. Tämä on paras peli.
Se on täydellinen, täydellinen grafiikka ja pidän siitä, kun viholliset palavat. Mutta se ei ole offline-peli. Ilman tietoja et voi edes avata tasoa
Tämä peli on hyvä, mutta 1 tehtävän jälkeen hän saa päivityksen
En pelaa tätä pelimailaa, mutta häviän tämän pelin😋😋😋😁☺
Ei moninpeliä miksi
Tehtävätasot 3-2 me pomo Näytä nhi ho rha hai
Hieno grafiikka, mutta ei sitä mitä odotin
Joten mikä tahansa peli, jossa on pakollisia mainoksia, saa yhden tähden laadusta, pelattavuudesta tai mistä tahansa riippumatta. Taktiikka voi olla laillista, mutta se ei ole moraalista ja sanoo vain, että et usko, että pelisi voi kestää itsestään, joten heidän ei ole syytä pelata sitä. Lisäys: "voit ostaa mainosten poistomahdollisuuden" unohdit pointin, olen poissa
Peli on niin hyvä, mutta ongelma on, kun aloitan pelin aina, kun se alkaa alusta vain. Peli ei jatku viimeiseltä pelatulta tasolta. Erittäin pettynyt tähän ongelmaan. Jos joku on ratkaissut tämän, vastaa minulle. Kiitos.
Erittäin siisti peli
Keskiverto
Erittäin huono soittaa huoneessani, enkä usko, että silmät ja korvat olisivat väärennettyjä ihmisiä, tässä tapauksessa olin iiiiiiiii CNN jsczvbz:ssä. Pang Gabi haluat olla kanssasi hetken päästä saadaksesi sen lopulta I oer minulla ei ole aavistustakaan kuinka vanhoja olen kaksi viikkoa tyttöjeni postaukseen kuinka kana ilmaista kuinka olet ollut kunnossa Yu-jdie FFS zgvzjzbzjzv k laavakakun jälkeen enkä koskaan enää koskaan aamulla enkä ajattele niin paljon
Onko olemassa ostovaihtoehtoa, jotta voimme päästä eroon mainoksista?
Alpha Guns 2 Action wrl
Alpha Guns 2 Aksiyon rtge
Tämä on erittäin helppo peli